celebs-networth.com

Karı, Koca, Aile, Statü, Vikipedi

Röportaj Dizisi: Sağlıklı ve Maceracı Yiyenler Yetiştirme Konusunda Serenity Kids Kurucuları

Röportajlar

Kendini sağlıklı ve maceracı yiyiciler yetiştirmeye adamış bir şirket olan Serenity Kids'in kurucularıyla yaptığımız röportaj serimize hoş geldiniz. Bu dizide, erken çocukluk gelişiminde beslenmenin önemini, çocuklara sağlıklı yiyecekler yedirmenin zorluklarını ve çocuğunuzun yemek yerken keyif almasını izlemenin zevklerini tartışacağız. Bu seriyi bilgilendirici ve ilham verici bulacağınızı umuyoruz.

7 Ağustos 2022'de güncellendi 36 dakika okuma

genel bakış

Bu röportajda her şey hakkında sohbet ediyoruz.Serenity Kids torbaları, pufları ve formülü.

(Kodumuzu kullanınMHCilk siparişlerde de %15 indirim!)

Kurucu Joe ve Serenity Carr, paleodan ilham alan, düşük şekerli alternatifler sunarak bebek maması endüstrisini her seferinde bir ürünle bozuyor.

Besin açısından yoğun bebek maması keseleri, kemik suyu, yüksek kaliteli yağlar ve otlarla beslenen veya yabani olarak yakalanmış etler gibi süper yiyecekler içeren lezzet profillerine sahip mutfak ikramlarıdır.

Lezzet Penceresinden yararlanarak bebeğinizin damak gelişimini nasıl destekleyebileceğinizi öğrenmek için dinleyin.

Küçüğünüzün katı gıdaya başladığı andan itibaren nasıl kendine güvenen ve maceracı bir yiyici yetiştirebileceğinizi de öğreneceksiniz.

*Serenity Kids kurucuları ile yaptığımız röportajlara göz atın. yürümeye başlayan çocuk formülü.

Öne Çıkanlar

  • 00:49– Hem bebekler hem de ebeveynler, SK'nin mutfak lezzet profillerine ve poşetlerine nasıl tepki verdi?
  • 03:02– Lezzet Penceresi nedir ve bebeğiniz için neden önemlidir?
  • 05:47– Et bebekler için neden önemli bir ilk besindir?
  • 10:44– Serenity Kids ürünleri tıp camiasında nasıl karşılandı? Herhangi bir geri bildirim veya herhangi bir geri bildirim oldu mu?
  • 14:59– Serenity Kids ürünlerinde ağır metal testi yapıyor mu? Bunu nasıl en aza indirirler?
  • 17:33– Temiz Etiket Projesi nedir ve neden önemlidir?
  • 22:11– Rejeneratif tarım ve bunun neden SK'nin misyonunun bir parçası olduğu hakkında kısa bir açıklama.
  • 28:04– SK ürünlerindeki yüksek kaliteli yağ kaynaklarından bazıları nelerdir? Bu gelişim aşamasında neden önemlidirler?
  • 32:44– SK'nin yürümeye başlayan çocuk formülü hakkında her şey.
  • 46:24– Çocuklarına sağlıklı beslenmeyi aşılamak ve model olmak isteyen ebeveynler için pratik ipuçları.
  • 50:27– Birlikte çalışan ve birlikte iş yürüten ebeveynler için ipuçları.
  • 54:48– Serenity iş, annelik, ev hayatı ve benlikle nasıl dengelenir ve akar.
  • 58:02- Otistik çocukların ebeveynlerinin onları nasıl destekleyebileceğine ve süper güçlerini besleyebileceğine dair Joe'dan ipuçları.
  • Röportaj kaynakları bu gönderinin altında bulunur.

Röportaj

Tam transkript

Osmara – 00:02

Bana katıldığınız için teşekkürler çocuklar. Burada olduğun için çok heyecanlıyım. Sizinle röportaj yapmaktan gerçekten heyecanlandığımı söylemeliyim çünkü siz evimizin temel taşısınız. Dokuz aylık kızıma verdiğim tek hazır mama sensin ve o buna bayılıyor. Ekibiniz sizinle iletişime geçtiğinde çok heyecanlandım çünkü beş gün önce kocama 'Bu şirketi seviyorum' diyordum. Ne hakkında olduklarını seviyorum. Kurucularla konuşmayı ve izleyicilerin ürünler hakkında daha fazla bilgi sahibi olmasını çok isterim.

Joe – 00:40

Teşekkürler. Biz de işinizi seviyoruz. Seni çamurdan falan yontmuşuz gibi hissediyorum. Siz ideal destekçi ve müşterisiniz.

Osmara – 00:49

Ben senin ideal müşterinim! Altı aylıkken başladı ve o zaman sizin hakkınızda Lily Nichols aracılığıyla öğrendim. Beni yakalayan şey - 'yemekte kemik suyu gibiydim? Harika.' Hayvansal ürünler, çünkü seçenekler arıyordum. Bu, gerçekten etkilendiğim şeylerden biri, keselerinizin ve lezzet profillerinizin ne kadar lezzetli olduğuydu. Bu, şu anda bizim favorimiz, dana rosto. Biraz düşürdüğünde biraz alıyorum ve çok etkilendim çünkü genellikle bebek mamasına verdiğiniz tepki bu değil.Söyle bana, bebekler profillerini, tatlarını nasıl aldı? Ebeveynler size geri bildirimde bulunuyor mu? denerler mi?

Huzur – 01:46

Evet. Gerçekten erken, Joe ve ben neden kimsenin bunu doğru yapmadığını anlayamadık. Bebek maması alanında. Bir ton araştırma yaptık ve kimse bunu yapmıyordu. Dünyanın her yerine baktım. bulunamadı. 'Oh hayır, belki de bebekler yemediği için kimse yapmıyor' diye düşündüm. Bu yüzden durduk. Diğer işime giderken arabamda olduğumu hatırlıyorum. 'Joe, bu bebek mamasını yapmalıyız' dedim. Bebeklerin ağzına sokun ve bakalım yiyip bitiremeyecekler mi?' Mutfağımızda bir sürü parti hazırladık. Bebeklerle odak gruplarını nasıl yapıyorsunuz diye sorduk. Çünkü henüz anket dolduramıyorlar.

Joe – 02:28

Bilmiyorduk, bebek maması olmadığını keşfettiğimizde hamile kalmayı planlıyorduk. Çocuklu tüm arkadaşlarımızı bulmak zorundaydık ve onların çocuklu arkadaşları onları şehrin her yerinde gezdirdi. Sonunda bebeklerin hoşuna gideceğinden emin olmak için farklı versiyonlarda 30 farklı tarif yaptın.

Huzur – 03:02

İki anket sorusuyla karşılaştım, 'Bebeğinize yemeği verdiğinizde nasıl tepki verdi?' ve cevaplar çok komik. 'Tükürdüler ve sonra açtılar' veya 'başını çevirdiler ve ağzı kapattılar ve bir daha tat alamadılar.' Sonra ikinci soru 'nasıl tepki verdin?' Yaklaşık, yaklaşık dörtte üçü derdim Anket yaptığımız ebeveynlerin de tadına baktı. Herkes yapmadı.

OG serimiz için - tavuk, sığır eti, hindi, bizon ve somon. Bunlar, 10 aylık ve 12 aylık biraz daha küçük bebekleri hedef alıyor. Daha yumuşak tatlar çünkü tat tomurcukları erken saatlerde gerçekten altı ay civarında uyanıyor. Lezzet konusunda nazik bir kolaylığa sahip olmak, gidilecek bir yoldur.

Lezzet penceresi de var, değil mi? Bebekleri birçok farklı tada maruz bırakmak istiyorsunuz. Bilimin gösterdiği ve araştırmalar, bebekleri çok çeşitli tatlarla tanıştırdığınızda ya da gerçekten beş ay ile 18 ay arasında bir bebeğe verdiğiniz tatlar ne olursa olsun, bu onların hayatlarının ilerleyen dönemlerinde keyif almalarını sağlayabilir. Bu süre zarfında onlara sadece tatlı şeyler verirseniz, daha sonra sadece tatlı şeyler isteyeceklerdir. Biraz baharatlı şeyler, biraz acı şeyler, biraz ekşi şeyler, yol boyunca. Paletlerini gerçekten yetişkin yiyeceklere alıştıracaksınız, bu da yetişkin, sağlıklı yiyecekler istediğiniz şeydir.

Bu yüzden bol yeşillik koyduk. Birçok farklı ot ve baharat koyduk. Dediğin gibi, o dana rosto bizim için koltuklarımızın yaş aralığını biraz arttırma girişimiydi. Bunun daha lezzetli bir tadı var. Aromatiklerle daha karmaşık bir tada sahiptir. Bu ek beslenme artışı için ona Shitaki mantarlarını ekliyoruz, değil mi? Mantarlar süper besleyicidir. Bunu fabrikada yaptığımızda, tüm çalışanlar, 'Adamım, patates püresi ve sos gibi kokuyor. Biz sadece bunu seviyoruz.

Osmara – 04:53

Çok güzel kokuyor. Gerçekten öyle.

Joe – 04:56

Bizim için gerçekten önemli. Başladığımızda bir avuç başka etli bebek maması vardı ve hepsi iğrençti. Onları pirinçle karıştırdılar. Fasulye ile karıştırdılar. Onları meyvelerle karıştırıyorlar, biliyor musun? Etli, yağsız ve tuzsuz meyve ve tahıllar gibi, iğrenç bir tarif gibidir. Sanki insanlar, bebekler etli bebek maması yemiyor. Artık yapmıyoruz çünkü yaptıklarımızı beğenmiyorlar ya da beğeniyorlar, evet, çünkü tartışmış olabilirsiniz. Odak noktamız, sebze ve etlerin doğru kombinasyonu, gerçekten kaliteli etler ve ardından yağın tat ve doku deneyimini gerçekten tamamladığı yağdır. Yani bebekler onu seviyor. Ebeveynlerin bebekleri istediği için ürünlerimizi satın almasının en büyük nedenlerinden biri de bu. Daha sonra daha fazlasını yemek isterler. Onları ve yiyeceklerini yemelerini sağlamak kolaydır. Sanki gerçekten besleyiciyse, bırakın yesinler gibi.

Osmara – 05:47

Aslında besleyicidir. Bu kesinlikle doğru. Olay bu. Bebek maması endüstrisini gerçekten sekteye uğrattığınızı düşünüyorum çünkü kendi sağlık sorunlarımdan öğrendiğim şeylerden biri de bebeğime gerçekten en kaliteli etleri vermek istediğimdi - otla beslenen ve doğadan yakalanmış her şey. Siz sadece buna vuruyorsunuz ve kendi kendime püre yapmam gerekeceğini düşündüm çünkü kemik suyunu, kolajeni ve tüm bu güzel şeyleri başka nasıl elde edeceğimi bilmiyorum. Size söyleyebilirim, sizin sayenizde çocuklar. Püre yapmadım. Sanırım bir kez yaptım ve hepsi bu. Şimdi tıpkı, oh, keseni ister misin? Tamam aşkım. İşte keseniz. Türkiye bolonez.

Peki tamam Bunun hakkında konuşalım çünkü ürünleriniz, anne karnında bile bebekler için çok önemli olan kaliteli yağlar sağlıyor, ancak aynı zamanda katı yiyeceklere ve kaliteli etlere başladığınızda da. Pek çok ebeveyn, şaşırtıcı bir şekilde, ilk yiyeceklerden biri olarak etle başlamaktan korkuyor.Bebekler için ilk besin olarak neden önemli olduğundan ve piyasada gördüğünüzün aksine bunu ürünlerinizde nasıl sunacağınızı nasıl dikte ettiğinden bahsedebilir miyiz?

Huzur – 07:06

Pekala, zaten mükemmel bir bebek maması olduğunu ve bunun anne sütü olduğunu anlamamız çok uzun sürmedi. Ben de Joe'yu Austin'deki süt bankasına sürükledim. Bütün bu süt araştırmasını yaptım. Anne sütünün kendisinde bir ton, sadece bir ton yağ ve çok fazla karbonhidrat ve yeterli miktarda protein var. Bu makro besinlere yakın bir bebek maması yapmak istediğimizi biliyorduk. Proteine ​​ihtiyacımız olacağını biliyorduk. Temiz bir et kaynağı isteyeceğimizi biliyorduk. Bu sadece verilen bir şeydi. Bunu hiç sorgulamadığımızı düşünüyorum...

Joe – 07:42

Anne sütü hayvansal bir üründür. Hayvansal protein, hayvansal yağ. Bebekler, hayvansal gıdaları sindirmek için ihtiyaç duydukları tüm enzimlere diğer gıdalardan daha fazla sahiptirler. Sebzelerden daha fazla, kesinlikle tahıllardan daha fazla. Gerçekten onlar için yemek en kolay şey.

Huzur – 08:00

Ve bu yüzden en yoğun besindir. Bir onsu ons, bir lokma lokma diye düşündüğünüzde… Her anne-baba bilir ki, o küçücük ağza sıkıştırıp mideye indirebileceğiniz her bir lokma, gayrimenkul kadar değerlidir. O lokmaya mümkün olduğunca çok besin sığdırmak istiyorsunuz. Gerçekten iyi kaynaklı etler, sadece çok daha fazla vitamin ve minerale ve gerçekten sağlığa neden olan bileşiklere ve beslenmeye sahip olmak için ısırır.

Joe – 08:29

Anne sütünün %60'ı yağdır. Koridorda hiç yağ olmaması gerçeği… Hemen hemen her türden sıfır yağ. Bazı ürünler sütten yapılıyordu, orada burada biraz avokado vardı ama kesinlikle bunun ötesinde iyi hayvansal yağ içermiyordu. Bu bizim için büyük bir parçaydı. Başlangıçta, buraya yağ getirmemiz gerekiyordu - hayvansal yağlar, zeytinyağı, avokado yağı, en iyi, en sindirilebilir yağlar.

Huzur – 08:52

Gerçekten yaptığımız şey, meyveli karbonhidratları sebzeler artı yağla değiştirmekti. Çünkü meyve keseleri şeker bombası oldukları için çok iyi satıyorlar. Çocuğunuzu beslediğiniz kocaman şeker torbaları. Arkasına baktığınızda dokuz gram şeker yazıyor, çok gibi gelmeyebilir. Dokuz küçük gram gibi, bu küçük. Ancak 15 kiloluk bir bebeği düşündüğünüzde ve bunu 150 kiloluk bir yetişkinle karşılaştırdığınızda, 90 grama bir sıfır eklersiniz. Kahvaltıda 90 gram şeker yersem…

Joe – 09:30

Ve günde iki veya üç tane yiyorlar ki bu bir Snickers barı. Bir Snickers bar ile hemen hemen aynı miktarda şeker. O poşetlerden üç tane yersen.

Huzur – 09:37

Şirketi ilk kurduğumuzda, bir kreşte çalışan bir arkadaşımız vardı ve o, her sabah ailelerin bu büyük çuvalları meyve keselerini getirip kreşe bırakacaklarını söyledi. İşçilerden hiçbirinin onları teslim almadan 30 dakika öncesine kadar onlara vermeyeceğini söyledi. O zaman erimelerin olmasına izin vereceklerdi. Bu insanlar ne olduğunu biliyorlardı. Ani şeker artışlarının ruh halinize, zihinsel durumunuza ne yaptığını biliyorlardı.

Annem ve babam ruh sağlığı alanında çalıştı. Beslenme ile bağırsak sağlığı ve mikrobiyom arasındaki ilişkiyi biliyorum. Akıl durumunuz, akıl hastalığınız, akıl sağlığınız, doğru. Sadece çocuklarımızdaki akıl hastalığının durumuna baktığımızda, bu çok büyük bir kriz. Kişisel olarak diyetin büyük bir rol oynadığını düşünüyorum. Başkaları da var - toksinler, medya ve yardımcı olmayan her türlü başka şey. Sağ. Diyetten kaynaklandığını düşünüyorum. İnsanlar bunu yapmaya istekli olsaydı, kolay geçiş demeyeceğim, ancak bu tek geçişle, elimizde çok daha küçük bir kriz olur ya da kriz olmaz diye düşünüyorum.

Osmara – 10:44

Şey, sana daha fazla katılamazdım. Ve kaygı, uykusuzluk ve panik ataklarla mücadele eden biri olarak… Ayrıca iltihaplı bağırsak rahatsızlıkları ve bağırsaklarımdaki iltihaplı şeylerle de mücadele ettim. Benim için ilk bebeğimize sahip olmak, onun bağırsak sağlığını gerçekten korumak, onu kalıba sokmak ve şekillendirmek çok önemliydi. Ne yazık ki, yüksek şeker gerçekten bir bebeğin bağırsağını mahvediyor. Bilim var ve bunun arkasında araştırma var. Bununla birlikte, bilim ve araştırma ile paleo yaşam tarzı ve bağırsak sağlığı hakkında bildiklerimiz ile çocuk doktorlarımızın ofislerde zorladıkları arasında bir çelişki var gibi görünüyor.Size sorum şu: Ürünleriniz tıp camiası tarafından nasıl karşılandı ve herhangi bir geri bildirim veya herhangi bir geri bildirim oldu mu?

Huzur – 11:47

Şimdiye kadar bildiğim kadarıyla yüzde yüz olumlu oldu. Oğlu bir süreliğine Dell Çocuk Tıp Merkezi'nde yoğun bakımda kalan bir arkadaşımız var. Sağlıklı kalmasına yardımcı olmak için besleme tüplerine koyması için ona bebek mamalarımızdan bir miktar veriyorduk. Dedi ve yıllar önce ilk başladığımızda doğruydu. Bu doktorlara gösterdiğini söyledi - tüylerim diken diken oluyor. Doktorların 'Vay canına, bu şey harika' gibi olduğunu söyledi. Bunu nereden bulabiliriz?' Çünkü o zamanlar sadece çevrimiçiydi falan, şimdi olduğu gibi bulmak kolay değildi. Çocuk doktorlarımız, birden fazla çocuk doktorumuz oldu, gerçekten ulaşıp 'Bu harika. Hastalarıma sizin ürünlerinizi öneriyorum.” Obezite uzmanı olan bazı çocuk doktorları var ki, ne yazık ki 18 aylık civarında hasta görmeye başlıyorlar ve onları paleo tipi bir diyete çeviriyorlar. Ve onları yiyeceklerimize değiştirdik ve işler daha iyi hale geldi. Bizim için kişisel olarak, bahsettiğiniz önerilerde pazarlamanın büyük bir rol oynadığını düşünüyorum. Eski moda, modası geçmiş tavsiyeler.

Osmara – 12:56

Pirinç gevreği ve…

Huzur – 12:57

Kesinlikle. Bence işleri yapmanın eski yolu, bu ürünlerin vakalarını doktor muayenehanelerine bırakmaktı ve sonra doktorlar bunu tavsiye ediyor çünkü tam orada duruyor ve bunun çok etik olduğunu düşünmüyorum ve bu bizim, bizim yapmadığımız bir şey Bunu yapma. Çok isterim çünkü o zaman daha fazla bebek sağlıklı yiyeceklere erişebilir. Sağ? Bu bir tür yakalama-22.

Joe - 13:23

Tıp camiasında et ve sebzelerin bebekler için harika ilk besinler olduğu konusunda bir tartışma yok. USDA yönergeleri, temelde etin gerçekten önemli olduğunu söylemek için yakın zamanda tamamen revize edildi. Şeker kötü. Biliyorsun, hepsi orada. Yakalanmayan şey, hala iyi olmayan bebekler için önerdikleri şeydir. Herkes et ve sebzelerin iyi olduğu konusunda hemfikir. Ayrıca pirinç gevreğinin iyi olduğunu düşünüyorlar. Meyve pürelerinin de iyi olduğunu düşünüyorlar. Demek burada bir anlaşmazlık var. Bunun yerine pirinç gevreği yemeyin, ete odaklanın desek mi? Nedense, pediatri kurumu, onca arseniğe, sahte demirin yarattığı kabızlığa rağmen, güçlendirilmiş pirinç gevreği tavsiyesine hâlâ sahip.

Huzur – 14:12

Ama aynı zamanda umut da var. Umut var çünkü her yıl daha az oluyor. Az önce bu ülkedeki en büyük bebek perakendecilerinden biriyle konuştuk ve dediler ki, giderek daha fazla çocuk doktorunun pirinç gevreğini daha az tavsiye ettiğini biliyorlar. Ve bu annemin kalbini gerçekten şişiriyor. İlerleme kaydediliyor ve alternatifler var. Eğitmeye yardımcı olmak ve ürünleri sağlamak için buradayız. Gerçekten ebeveynlere seçenekler sunmak için. Sağ. Meyve şeylerini istiyorlarsa, oradalar ve bunun her zaman süper kandırılmış bir kötülük olduğunu düşünmüyoruz. Sağ. Bütün meyveler…

Osmara – 14:52

Aşırıya kaçmadan.

Huzur – 14:54

Kesinlikle. Artık rafta başka bir seçenek var ve ebeveynlerin artık seçenekleri var.

Osmara – 14:59

Bunu gündeme getirmeniz gerçekten harika çünkü hem bebek maması hem de formüllerdeki son bulguların ışığında, önemli hatırlamalar yaşadık. Endişe verici ağır metal oranlarına sahip kongre raporları aldık. Çocuklarımız tarafından daha iyisini yapmak isteyen biz ebeveynleri gerçekten korkutuyor. Bu olduğunda öfkelendim, çünkü şimdi sadece ilk kez ebeveynliğin tüm endişelerinden bunalmakla kalmıyorum, aynı zamanda şimdi bebeğim için süpermarket reyonlarında kolayca bulunabilen şeylerdeki ağır metaller konusunda endişelenmem gerekiyor. Bu çılgınca.Peki, bu endüstrinin mevcut iklimi göz önüne alındığında, Serenity Kids ürünlerinizdeki ağır metalleri nasıl test ediyor? Bunları nasıl en aza indirirsiniz ve bununla nasıl başa çıkarsınız?

Huzur – 15:56

Evet, aslında ağır metalleri öğrendik - haberlerde muhtemelen 10 yıl geçti, ancak muhtemelen ürünlerimizi piyasaya sürdüğümüz yıla veya ondan sonraki yıla kadar bu konuda pek bir şey bilmiyorduk. Sağ? Bir bebeğim olduğunda - senin bebeğinin yaşında - ve ben, bir saniye bekle gibiydim. Ne? Bir yük treni gibi gafil avlanmış gibi hissettim. FDA'nın çocuklarımızı güvende tutmaya ve beyinlerinin düzgün çalışmasına yardımcı olacak kadar umursamadığını düşünmek bana imkansız geliyordu. Sanki saçmaymış gibi. Buna inanamadım. Ve ben gibiydim, biliyor musun? Bunu yapmıyoruz. O şeylere katılmayacağız. Kaliteli bir program oluşturmanın bir yolunu bulacağız.

Dışarı çıktık ve inanılmaz kaliteli bir yönetmen tuttuk ve o iki yıldır bizimle birlikte. Benimkinden küçük bir çocuğu var. Çocuğu da bizim yemeklerimizle büyüdü. Bebeklerimize kendi yaptığımız gerçek gıdaları veriyoruz. Mümkün olanın en iyisi olmaları gerektiğini biliyoruz. Bu nedenle sıkı bir kalite programımız var. Ham maddeleri üretmeden önce test ediyoruz ve bitmiş ürünleri test ediyoruz. Ve üçüncü taraf bir doğrulayıcımız var. Bebek mamalarını ve farklı kategorileri karşılaştırma konusunda harika bir iş çıkaran Temiz Etiket Projesi ile çalışıyoruz. Ve evcil hayvan yiyecekleri yapıyorlar. En düşük seviyelerden arınmış olup olmadıklarını görmek için her türden ürünü de yapıyorlar. Ağır metaller, böcek ilaçları, plastikleştiriciler ve çevresel kirleticiler yaparlar. Test ettikleri 200'den fazla kirletici seviyesi.

Osmara – 17:32

Buna Temiz Etiket Projesi ne denir?

Joe - 17:33

Temiz Etiket Projesi. Ve kazanabileceğiniz farklı sertifika seviyeleri var. Sektörün en yüksek, sınıfının en iyisi ve en düşük seviyeleri olan Purity ödüllerini aldık. FDA'nın ağır metal standartları olmadığı için kendi standartlarımızı belirlemek zorundaydık. Hepsini asla ortadan kaldıramayacağınızı anlamak için çok sayıda araştırmacı ve bilim insanı tutmak zorunda kaldık. Doğal olarak meydana gelirler. Toprağımız kirlendi. Alabileceğimiz yalnızca belirli bir arz var, bu yüzden onu sıfıra indiremiyoruz. seviye nedir? Programımızı başlangıçta bizi dünyada kısıtlayan Avrupa Birliği standartlarına dayandırdık. Tüm ürünlerimiz sizin görüşlerinizin, sizin standartlarınızın çok altında kalıyor, ancak bu standartların çoğu, çok altında olan ürünlerimize kıyasla yüksek. Bu standartlarla bile, FDA şu anda bir standart oluşturma sürecindedir.

Bunu bir standart haline getirmenin yedi yıl alacağını söylediler. Bebek maması şirketleri olarak bizler, New York Eyaleti Başsavcısı liderliğindeki bir grup Eyalet Başsavcılığı ofisine katılmalıyız. Bu, FDA'ya daha erken devreye girecek geçici bir standart oluşturması için baskı yapıyor. Daha titiz çünkü almak istiyorlar, sektördeki tüm metallerin ortalamasını almak istiyorlar ve 'Hey, ortalama ne ise, bu yeni standart' diyorlar. Ve biz de sanki çok yüksek. Buna göre düzenleyemezsiniz. Mümkün olanı düzenlemeye başlamalıyız. Şu anda orada olan şey değil.

Osmara – 19:01

Yedi yıl. Bu, neredeyse 2030. Bu 2022. Hala bu şeylerle nasıl başa çıkıyoruz? Demek, sizlerde sevdiğim şey bu. En büyük bebek maması şirketlerinden bazılarını tanıdığım için ya hammaddelerle seviyeleri test ediyorlardı ama bitmiş ürünü test etmiyorlardı. Siz neyin içeri girdiğini test ediyorsunuz ve neyin dışarı çıktığını test ediyorsunuz. hepsini bağımsız olarak test ediyor. Bu harika. Bu harika. Çünkü haklısın. Tatlı patatesleri ve bu tür şeyleri aşmanın bir yolu yok. Besinleri topraktan çekerler.

Huzur – 19:39

Ayrıca kontamine bir gıda kaynağımız varsa, değil mi? Büyük makroekonomi sorunları gibi düşünün. Kirlenmiş bir gıda kaynağımız varsa, iyi şeyleri kim almalı? Yaşamlarının ilk yıllarında omurga büyüklüklerini ikiye katlayan ve nörolojik gelişimleri devam eden küçük bebeklerdir. Beyinleri henüz tam taraflarda değil. Sağ. Bu nörotoksinler bunu gerçekten engelleyebilir ve hayatlarının geri kalanında öğrenmelerini ve bilişlerini gerçekten etkileyebilir. Demek bahsettiğimiz şey bu. Kirlilik olduğunu biliyoruz ve kimin, hangi vatandaşların en iyi şeyleri alacağına karar vermemiz gerekecek. Ve tartışıyoruz, bunlar küçükler.

Joe - 20:21

Şu anda, yiyeceklerimiz onları kendiniz satın almaktan daha güvenli. Tatlı patates püremizi kullanmanın ağır metallere sahip olma olasılığı daha düşüktür, çünkü raftan bir tatlı patates alıp doğru yaptığınıza göre çok düzenli, titiz testler yapıyoruz. Serenity'nin söylediği şey belki de her zaman böyle olabilir. Çünkü arz bebekler için öncelik olsaydı. Ama bu bir politika kararı. Bu, küçük bir şirket olarak yaptığımız makro türden bir şey. Daha büyük şirketler bunu kesinlikle yapabilir, ancak hükümetin oraya dahil olması ve 'Hey, bu standart' demesi gerekir. Bakkal patatesleri bu seviyede.' Önce bebek mamasına gitmesi gerekiyor.

Osmara – 20:56

Kesinlikle. Ürünlerinizi çevrimiçi olarak satmaya başladığınızdan ve artık büyük perakendecilerde bulunduğunuzdan bahsettiniz. Demek istediğim, sizi Thrive Market'ten anlıyorum ama neredesiniz? Whole Foods, Walmart, her yerde mi?

Joe - 21:11

Ülke çapında bin Walmart'ı piyasaya sürdük. Şu anda tüm Kroger'larda ve çoğu Hedefteyiz. Her doğal gıda mağazası, Aklınıza Filizler, Doğal Bakkallar, Bütün Gıdalar ve birçok bölgesel zincir kooperatif gelebilir ve biz onları satarız. Tüm doğal gıda kanalında ve tüm doğal gıda mağazalarında raf ömrü en hızlı satılan bebek mamasıyız. İnsanlar bizi gerçekten benimsedi ve et geleneksel olarak doğal insanlarla büyük bir satıcı olmadı. Daha fazla vejeteryan var. Etin gezegen için iyi olmadığı veya sağlığınız için iyi olmadığı fikri daha çok var. Yani bunu gerçekten kanıtladık… Genel olarak paleo hareketi şunu kanıtladı:'sorun inek değil, nasıl olduğu' Sağ? Yetiştirilme şekli bu. Bu nedenle, etik kaynak bulma veya üretken kaynak sağlama taahhüdü hem beslenme açısından daha iyidir, hem de gezegen için daha iyidir. Etik olarak, tüketicinin satın alması daha iyi hissettiriyor.

Osmara – 22:11

Tamam aşkım. Öyleyse hemen buna atlayalım. Senin var, güzel bir misyonun var. Bunun bir kısmı sizin çevresel görevinizdir.Çoğumuz, rejeneratif tarımın ne olduğu ve neden önemli olduğu konusunda gerçekten bilgili değiliz. Kısaca açıklayabilir misiniz - bu nedir? Neden onun hakkında daha fazla şey bilmeliyiz? Ve seni bu yöne yönlendiren ne oldu?

Joe - 22:32

Evet. Oldukça tutkulu bir çevre aktivistiyim ve hayatımın büyük bir bölümünde böyle oldum. Ağaçlarda uyurdum. İlk olarak, üniversitede ağaçların kesilmesini önlemek için ağaçların arasında otururdum. Kendimi buldozerlere filan zincirlemek. Bu konuda çok tutkulu oldum. O zamanlar aslında vegandım. Dört yıl boyunca vegan vejeteryan, çünkü bunun gezegen için daha iyi olduğunu düşündüm. Vücudum için hiç işe yaramadı. Bunun benim için doğru şey olmadığını keşfettim. Ama her zaman yerel çiftçilik, yerel tarım ve sadece yerel olarak tedarik ederek karbon ayak izini nasıl en aza indirebileceğimizle çok ilgilendim, bu aynı zamanda hayvansal ürünler anlamına da geliyor. Çünkü kışın genellikle Orta Batı'da et olmadığı sürece yöresel yemek bulamazsınız. Bu yüzden en besleyici eti istediğimizi biliyorduk. Bu bizim birinci önceliğimizdi - beslenmeydi.

Merada yetiştirilen sistemlerin - otla beslenen, merada yetiştirilen kümes hayvanları ve domuz etinin beslenme açısından daha iyi olduğunu biliyorduk. Bunu karşılaştıran birçok çalışma var ve omega-3 oranları daha iyi… Merada yetiştirilen et konusunda her şey daha iyi. Ayrıca aile çiftliklerini desteklemek istiyorum çünkü büyükbabamlar aile çiftçileri ve ben onların mücadelelerini ve aynı zamanda dünyayla olan bağlantılarını izleyerek büyüdüm. Yani bu aile çiftliğinin misyonuna da sahibiz. Ve aile çiftliğinde merada yetiştirilen et tedarik ederken, bu yenileyici tarım hareketini keşfettik. Epic Bar'ın kurucuları tarafından bize çok şey öğretildi ve onlar bizim danışmanlığımızda. Harikalar, Austin'denler. Ve onlar bizim büyük destekçilerimiz oldular. Markalaşmamız çok benzer.

Osmara – 24:02

Çok uyumlu olduğunuzu görebiliyorum.

Joe – 24:05

Markalaşmalarını paylaşıyoruz… Markalaşmamızı yapmamız için bize markalaşma sorumlularını verdiler.

Osmara – 24:10

Demek istediğim, markalaşmanız yerinde. Sizin için çok iyi çocuklar.

Joe - 24:14

Dolayısıyla, rejeneratif tarım gerçekten de gıda ve çevreciliğin geleceğidir. Son yüz yılda atmosfere attığımız tüm karbon yükünü tutma fırsatına sahip. Tarımımız sorunun büyük bir bölümünü oluşturdu. Hayvancılık gerçekten kötü bir şöhrete sahip. Bitki tarımı, ne kadar karbon emisyonu, toprak işleme, ağır makineler, böcek ilaçları ve tüm bu şeyler açısından da aynı derecede kötü. Yani, tüm tarım sistemi bozuldu ve gezegeni yok ediyor.

Özellikle, ileri düzeyde sanayileşmiş tarımın ve yenilenebilir tarımın tüm bunları düzeltebileceği Amerika'da. Hayvanlar doğa ile uyum içinde yaşamak için tasarlanmıştır. Doğa ile etkileşime girerler. Özellikle büyük sürüler halinde yaşayan geviş getiren hayvanlarda uyum ve denge yaratırlar. Bison, binlerce yıldır Kuzey Amerika'yı yeniden canlandırdı. Beyaz yerleşimciler, Amerikan Kızılderililerini uzaklaştırmak için sistematik olarak bizonu öldürdüler. Bu da daha sonra Ovaları terk etti ve endüstriyel tarımı toprak işlemeye kadar genişletti. Bugün sahip olduğumuz büyük sorunlarımız var.

Çözüm, bu sürü hayvanlarını geri getirmek - bizon, sığır, keçi, hepsi geviş getiren hayvanlar. Otları sindirirler ve esasen ölü otları yeme, gübre gübrelerini bırakma ve başka bir alana geçme sürecinde karbonu tutarlar. Yenileyici çiftçilerin yaptığı şey, bunu taklit etmeleriydi. Savory Institute büyük bir liderdir.

Huzur – 25:54

Allan Savory'nin ilgilenenler için harika bir Ted Konuşması var. 12 dakika ve tüm hayatımı değiştirdi.

Joe – 26:00

Evet. Neden işe yaradığını ve Afrika'daki milyonlarca dönümlük çölü yeniden canlandırdıklarını ve onu otlaklara dönüştürdüklerini, yiyecek arzı yarattığını ve köyleri değiştirerek ekonomik güvenlik yarattığını özetliyor.

Huzur – 26:21

Kiss The Ground, Netflix'te yayınlanan harika bir filmdir. Woody Harrelson tarafından anlatılıyor. Göründüğünden daha ilginç. İzlemem biraz zaman aldı ama izledikten sonra 'Ah, çok umut verici, ilham verici ve olumlu' dedim. Katıldığımız hareket ve bu etlerin tedarik zincirini oluşturuyoruz. Beraber çalıştığımız birçok çiftçinin bizden önce işletmelere satış yapmadığını biliyorsunuz. İşletmeleri nasıl satıyorlar? Tüketicilere satış yapmak ve işletmelere satış yapmak tamamen farklı bir iştir.

Joe - 26:53

Hayvanların dünya ile uyumunu taklit eden eski bir yerli çiftçilik uygulamasıdır. Çiftçilik için çok türlü yaklaşımlar gerektirir. Pek çok çiftçi bunu sezgisel olarak topraklarını nasıl yeniden canlandıracaklarını bulmak için yapıyor, ancak temel temel ilke, yeniden canlandırması, toprağı gerçekten hareket ettirmesi ve topraktan bulduklarından daha iyi hale getirmesidir. Mikrobiyal büyüme, temel göstergelerden biridir, ancak topraktaki mikropların bağırsak mikrobiyomumuzla pek çok paralelliği vardır. Toprak ve bağırsak mikrobiyomu bu inanılmaz ve mecazi ortakyaşama sahiptir. Bu, ah, gezegeni yenileyen et aynı zamanda bağırsaklarımızı da yeniliyor gibi. Ve bu dönüş. Ayrıca bağırsaklarımıza da zarar veriyor. Topraktaki mikrobiyal büyümeyi artırarak, suyu daha iyi tutan su akışını azaltırsınız. Yani kuraklık sorunu yaşamıyoruz. Ve sonra soru karbon. Karbonu atmosferden çeker ve daha fazla bitki yaşamı yaratmak için bu mikroplara geri koyar. Bu temelde havayı temizler ve çölden yeşil otlaklar oluşturur.

Osmara – 28:04

Ah, buna bayılıyorum. O Ted Talk ve Kiss The Ground belgeselinin linklerini yayınlayacağız çünkü ben de yeni izledim ve aklımı başımdan aldı. İşte sizi evimizde sevmemizin bir nedeni de bu. Tadın güzel ve gezegen için iyi yapıyorsun. Sanırım bu yıl ebeveyn olmak ya da hayır, üzgünüm, geçen yıl. Bu yıl değil, geçen yıl. zamanı bile bilmiyorum Ebeveyn olmak, olayların çevresel yönü konusunda daha bilinçli olmamı sağladı. Sizlerin bu sosyal bileşene sahip olmanızı seviyorum. Ürünlerinize geri dönelim çünkü gerçekten bilemek istedim.

Bu yüzden kaliteli etlerden bahsettik.Ürünlerinizde bulduğumuz kaliteli yağlardan bahsedelim.. Hamileyken Lilly Nichol'un kitabını ve ayrıca Rebecca Fett'in Doğumdan itibaren Beyin Sağlığı kitabını okuduğumu hatırlıyorum. Vücudunuzu hamileliğe hazırlamak için hamile kalmadan önce bile çok sayıda kaliteli yağ yemenin ne kadar önemli olduğundan bahsediyorlar. Bebek büyürken, beyin hücrelerini harekete geçirmek ve sinir sistemini oluşturmak ve her şey için. Bebek çıktıktan ve formül mamayı veya anne sütünden kesildikten ve katı gıdaya başladıktan sonra, bu daha da önemlidir.Ürünlerinizde görebildiğimiz yüksek kaliteli yağ kaynaklarından bazıları nelerdir? Ve bu gelişim aşamasında neden önemlidirler?

Huzur – 29:37

Ürünlerimizde çok fazla yağ olacağını en başından biliyorduk, değil mi? Çünkü anne sütü çok fazla yağ içerir. Yağ ve proteini koridora geri getirmek istedik. Seçebileceğimiz en iyi yağlardan birinin hayvanların kendilerinden alınan yağlı parçalar olduğunu biliyorduk. Amiral gemisi tatlarımızdan biri olan sığır eti, tatlı patates ve lahanayı yapmak için %70 yağsız, %30 yağlı sığır eti kullanıyoruz. Bu, etin kendisi tarafından tamamen 'şişko'. Tavuk yağını, gerçekten sağlıklı, süper besin açısından zengin bir yağ kaynağını dahil ettiğimizden emin olmak için tavuk lezzetimiz olarak tavuk butlarını seçtik ve içinde o kadar fazla yağ yoktu. Ekledik - Sanırım bunda avokado yağı var. Avokado süper besleyici, değil mi? Herkes bir konuda hemfikir. Daha yağsız et kesimleri olan diğer tatlarımızdan bazılarını da dahil ettik. Yabani bizonumuz gibi. Bu sadece daha ince bir kesim. Daha zayıf bir hayvandır. Biraz zeytinyağı kullanıyoruz.

Osmara – 30:47

Zeytinyağını gördüm. Fantastik.

Huzur – 30:50

Sahip olduğumuz en sevdiğim lezzetlerden biri somon. Alaska'dan doğadan yakalanmış somon balığı alıyoruz ve içindeki DHA ve omega-3'ler balığın kendisinden geliyor. Sağ. Bunun da biraz yağ ile desteklendiğini düşünüyorum.

Joe - 31:09

Beş grama kadar çıkmak için.

Huzur – 31:09

Tüm poşetlerimizin önemli miktarda protein ve önemli miktarda yağ içerdiğinden emin olmayı gerçekten tercih etmek istedik. Tam, çok yönlü ve dengeli bir yemek aradığınızda, bunu küçük bir kapta bulabilirsiniz. Süper uygun. Yani bunlar bizim keselerimiz.

Puflarımızın yağlı tarafı için. Yaklaşık bir yıldan biraz daha uzun bir süre önce tahılsız bir puf ile çıktık. Biraz yağ eklemek istediğimizi biliyorduk ve tüm ürünlerimize elimizden geldiğince çok yağ ve protein eklemek istedik. Yağ ve proteini atıştırmak oldukça zor ama başardık. Bu puflarda biraz zeytinyağımız var. Daha fazlasına sahip olmak istedik, ancak dağınık ve bebek atıştırmalıkları birlikte pek iyi gitmiyor. Özellikle biraz geri çekilmek zorunda kaldık ama bunda zeytinyağı var.

Joe - 32:03

Ve kemik suyumuz var. Kemik suyunu kurutup pufun içine dahil ettik. Yani, sanırım kemik suyunu ilk atıştıran biziz.

Osmara – 32:11

Size söyledim, beni böyle anladınız. Beni kemik suyunda yedin. Ona birer birer veriyorum ve o yukarı çıkıyor ve sonra köpekleri görüyorsunuz çünkü bir keresinde yanlışlıkla düşürdü. Bunun için gittiler ve onlar, ah, biz de bu işin içindeyiz. Bu lezzeti sevmeyen Kabak ve Tarçın'ı seviyorum.

Joe - 32:40

Yağ hakkında konuşacaksak, formülümüz hakkında konuşmalıyız.

Osmara – 32:44

Formülünüz hakkında konuşalım, o başka bir soruydu. Özellikle geri çağırmalar ve her şey ışığında. Bu yüzden bebeğim doğduğunda çok fazla anne sütü üretme konusunda bazı sorunlar yaşadım. Neyse ki biraz araştırma yaptım ve bulamadım… Hiçbir fikrim yoktu çünkü sizler bununla çıktınız. Sağ? ABD'de Avrupa markaları kadar güçlü bir profil bulamadım. Bir çok araştırmadan sonra Hipp'le gittim ama Hipp bile keşke orada olmayan bazı şeyler olsaydı.Bebek maması veya yürümeye başlayan çocuk maması hakkında konuşalım. Ve bebek maması olarak pazarlananlar ile yürümeye başlayan çocuk maması olarak pazarlananlar arasındaki farktan bahsedelim. Bir bebek ne kadar sürede eşyalarınızı içebilir?

Huzur – 33:42

Evet, bu iyi bir soru. Bu yüzden hemşirelikte de sorun yaşadım. Hiçbir zaman bir formül ürünü yapmayı planlamıyordum ama sonra dokuz aylıkken sütten kesildi ve 'Oh hayır, ona verecek formüller bulmalıyım' dedim.Bir Alman formülü seçtim, daha zor olan Holle'u seçtim. FDA'nın Avrupa formül ithalatını gerçekten engellediği bu günleri bulmak için. Hemen hemen aynı zamanlarda, denemek ve daha iyi bir formül yapmak istediğimi biliyordum. Sorunuz açısından bana göre gezegendeki en iyi formülü yapmayı başardık. Bizimki üzerinde yazıyor - bu bizim otla beslenen A2 tam yağlı süt yürümeye başlayan çocuk formülümüz. Elbette, bebek maması konusunda olması gereken gerçekten katı düzenlemeler var. Bu, ulusumuzun en savunmasız nüfusu için bir üründür.

Bunun için üç ana kural kategorisi var. Biri, bir aralığı olan 29 besindir - bu aralığı karşılaması gerekir. FDA'nın ortaya koyduğu ve bizimkinin bu 29 besini karşıladığı bu aralıktan daha yüksek olamaz. Diğer büyük gereklilik, uygun şekilde denetlenmiş bir formül olarak yapılmış olmasıdır, değil mi? Gerçekten yüksek temizlik standartlarına sahip olmasını sağlayan tesis budur. Bu aslında o bebekler için güvenli olan bir şey yapabilir. Bizimki de böyle bir tesiste üretiliyor. FDA'nın şu anda sahip olduğu diğer gereklilik, yapılan bebek besleme çalışmalarının olmasıdır. Yani, bu tanışmadığımız türden bir şey. Onunla sadece ahlaki gerekçelerle bazı sorunlarım var. Çalışmaların işleyiş şeklini inceledim çünkü bir noktada bunu yapabiliriz.

Yaptığınız ilk şey, formülünüzü bebek fareler üzerinde test etmektir. Bu fareler mamanızı yiyerek belli bir miktar büyüyorsa canlı bebekler üzerinde test edebilirsiniz. Ve bebek fareler, anne sütündeki ve inek sütündeki doğal karbonhidrat kaynağı olan laktozdan nefret eder. Bebek maması şirketleri bunun yerine mısır şurubu, maltodekstrin ve diğer tüm nişastaları koyarlar. Fareler onları yiyecek ve daha çok büyüyecek. Ayrıca daha ucuz, rafta daha dayanıklı ve daha kolay.

Osmara – 35:55

Hiç bir fikrim yoktu.

Huzur – 35:56

Bu onunla yaşadığım büyük bir sorun. Ayrıca insan bebekleri üzerinde her şeyi test ediyor. Bilmiyorum.

Joe - 36:03

Kelimenin tam anlamıyla annelere para ödüyorlar. Bebeklerini bu onaylanmamış formülle beslemeleri ve ardından büyümelerini izlemeleri için para alıyorlar. Bildiğimiz başka hiçbir ülke bunu gerektirmez. Avrupa kesinlikle buna ihtiyaç duymuyor. Milyonlarca dolara mal oluyor. Tamamlanması uzun yıllar, üç yıl alır. Küçük şirketleri gerçekten sınırlandırıyor. Buna bağlı, artı tüm bu içerik kuralları var, hepsi yetmişli yılların bilimine dayanan 1980 Formül Yasası tarafından düzenleniyor.

Huzur – 36:35

Yani 50 yıllık bilim.

Osmara – 36:38

Onu duydum. Şaşırdım. Bu arada, Avrupa'da durum böyle değil, değil mi?

Huzur – 36:47

Standartlarını birkaç yılda bir revize ederler. Aslında, 106 sayfa uzunluğundaki en yenisini indirdim. Okumak için sabırsızlanıyorum. Ve tüm bu ilginç çalışmaları yapıyorlar, peki ya keçi sütü? Ve ne hakkındaprobiyotikler? Peki ya, yürümeye başlayan çocuk maması veya sadece bebekler için sakkaritlere bakacağım. Aslında Avrupa'da çok büyük bir yürümeye başlayan çocuk maması prevalansına sahipler. ABD'de, iyi sebeplerden dolayı, bazı milletvekilleri ve bekçi köpek grupları, esas olarak, oradakilerin çoğu, sentetik vitaminlerle karıştırılmış mısır şurubu içerdiğinden, gerçekten kaka yapan yürümeye başlayan çocuk formülüne sahiptir. Standartlarımız daha düşük olduğu için bu mantıklı olacaktır. Avrupa'da standartları çok daha yüksek ve aslında doktorlar, bir yaşındaki ve iki yaşındaki hastalarına devam veya yürümeye başlayan çocuk mamasını daha sık öneriyorlar.

Joe - 37:41

Basit açıklama, formülümüzü yalnızca 12 ay ve üzeri için önermemize izin verildiğidir. Buna sadece yürümeye başlayan çocuk formülü dememize izin veriliyor. Yürümeye başlayan çocuk formülünün pek çok faydası var, sade sütten daha iyi çünkü başlangıç ​​olarak A2 tam yağlı sütle başlıyoruz. Bulması oldukça zor olan rejeneratif olarak yetiştirilmiş tam yağlı süt.

Osmara – 38:02

Ben de sana bunu soracaktım. A1 ve A2 arasındaki fark nedir? Bunu bilmeyenlere nasıl anlatacaksınız?

Huzur – 38:10

bebek geçirmez fransız kapılar

Evet, yani orada bir beta kazein proteini var. A1 ve A2 olarak adlandırıldılar. Ve bu ülkedeki çoğu memeli sütü, yani tüm dünya A2'dir. Yani insan sütü A2, keçi sütü A2, birçok inek sütü A2 ve deve sütü A2'dir. Ancak şu anda A1 sütü üreten bazı inek ırklarında bazı genetik mutasyonlar olmuştur. Ve A1 sütü, sindirilme şekli insan sindirim sistemini daha fazla tahriş eder ve sindirimi daha zor olabilir. Süt veya süt ürünlerini sindirmekte güçlük çeken birçok insan A1 olabilir. A2'yi denerseniz, o kadar büyük bir sorununuz olmayabilir.

Joe - 38:57

Peki, eğer keçiye tahammül edebiliyorlarsa, A2 süt ineklerine de tahammül edebilirler.

Huzur – 39:01

Büyük ihtimalle. Demek istediğim, hala alerji gibi gerçek şeyler var. Düşündüğümüzden çok daha az yaygınlar. Pek çok insanda daha fazla hoşgörüsüzlük olabilir.

Joe - 39:11

Temel olarak insan sütü A2'dir. Bir formülle insan sütünü taklit etmeye çalışacaksanız, yapılması gerekenlerden biri proteini doğru almaktır. İkinci şey, yağ asidi profilini doğru bir şekilde elde etmektir. Bu inanılmaz derecede karmaşık. Diğer markaların çoğu endüstriyel tohum yağları kullandığından, bizi bu konuya yönlendiren de buydu. Kanola yağı, ayçiçek yağı vb. Ateşleyici olanlardan nefret ediyoruz, esasen bebeği beslediğimiz endüstriyel atık ürünler. Sekiz farklı yağ kaynağının bulunduğu herhangi bir formülün en karmaşık yağ asidi profiline sahibiz.

Osmara – 39:52

Farklı yağ kaynakları, hadi onları okuyalım.

Huzur – 39:55

Bu ürünle ilgili en sevdiğim şey bu. İlki, A2 tam yağlı sütün kendisidir. Sütün yağını çıkarmıyoruz. yapmayacağız. Formüllerin çoğu yağsız sütle yapılır, sütteki yağı çıkarırlar.

Osmara – 40:07

Bunu bilmiyordum.

Huzur – 40:08

Evet. Süt yağını içeride bırakmak istiyoruz.

Joe - 40:10

Bunun fare araştırmalarıyla ilgili olup olmadığını merak ediyorum.

Huzur – 40:12

Mümkün. Aslında bunun endüstriyel tohum yağlarının sahip olduğu için olduğunu düşünüyorum… Bu belirli yağ asitlerinin doğru dengesini elde etmek gerçekten zor. Endüstriyel tohum yağları bu şekilde biraz daha kolay.

Joe - 40:23

Evet. Kağıt üzerinde iyi görünüyor.

Huzur – 40:25

Bunda A2 tam yağlı süt var. Natürel sızma zeytinyağı kullanıyoruz. Hindistancevizi yağı. Palmiye yağı kullanıyoruz, ki bu da kötü bir şöhrete sahip. Bu, sürdürülebilir kaynaklı. Az miktarda dahil etmemizin nedeni, insan sütünde en fazla bulunan yağ asitlerinden birinin palmitik asit olmasıdır. Endüstriyel tohum yağlarına bakmıyorsanız, bu kaynağı bulmak gerçekten zordu. Endüstriyel tohum yağları palmitik asit içerir ve hurma yağı da palmitik asit içerir. Palm yağı oranı gerçekten yüksek olan mamaların bebeğin bağırsaklarını tahriş edebileceğini gösteren bazı araştırmalar var. Bu doğru, ancak bu şişman profili tamamlamak için biraz kullanıyoruz. Ayrıca, kastetmediğimiz ama tadı gerçekten güzel kılan doymuş bir yağ olan kakao yağı kullanıyoruz, bu da bir bonus, değil mi?

Osmara – 41:24

Dostum, bunu denemek zorunda kalacağız.

Huzur – 41:27

Diğer favori malzemelerimden biri de alg yağı. DHA içeriği için yabani alg yağı kullanıyoruz ve doğal kaynaklı. Yani organik sertifikalı değil, çünkü yabani bir yiyecek, bu nedenle vahşi bir yiyeceğin organik olmasını sağlayamazsınız. Dolayısıyla ürünümüz teknik olarak organik değil ama içindeki her şey organik ama organik diyemedik. Evet, bu yüzden organik standardı feda etmek zorunda kaldık, ancak seçimi beslenmeden yana yapıyoruz. Ne zaman yapılması zor bir seçim olsa ve zor bir karar olsa, her seferinde bebekleri seçeriz. Kullandığımız diğer yağ, gerçekten iyi bir kolin kaynağı olan yumurta lesitinidir.

Joe - 42:21

Yumurta alerjilerinin yumurta lesitini tarafından tetiklenmediğini gösteren birçok çalışma vardır. Oraya bir yumurta uyarısı koymalıyız, ancak alerji konusunda endişeleriniz varsa, yumurta lesitini aslında güvenli veya hemen hemen güvenli bir bileşendir.

Huzur – 42:33

Ayçiçeği lesitini, yağ asitlerinin doğru dengesini sağlayan gerçekten süper besleyici yoğun bir yağdır. Aslında, bu bileşeni kullanmanın uygun bir yan ürünü olan üretim sürecine bile yardımcı olur. Muhtemelen en çok gurur duyduğum şey bu, formülün ne olduğu, demek istediğim, her bir makro besin kaynağını yükselttik. Laktoz kullandığımız için proteini yükselttik, yağları yükselttik, karbonhidratı yükselttik. Nasıl yapacağımızı veya hangilerinin en iyi dahil edileceğini ve hangi oranları bulacağımızı anlamamız çok uzun sürdü. Bu sadece gerçekten karmaşık bir bilim problemi ve matematik problemiydi, ama elde ettiğimiz sonuçlarla gerçekten ama gerçekten gurur duyuyorum.

Osmara – 43:16

Bu gerçekten takdire şayan ve çok zamanında. Ebeveynler yürümeye başlayan çocuk mamanızı nerede bulabilir? Aynı mı? Thrive'da gördüğümü ve bunun gibi şeyleri bildiğim gibi, ama keseleri bulduğumuz herhangi bir yer var mı, bunu bulma ihtimalimiz var mı?

Joe - 43:33

Evet. Elbette çevrimiçi, bu nedenle web sitemizde, Amazon'da, web sitemizdeki daha büyük kutuyu, yoğun kullanıcılar için indirim boyutunu piyasaya sürdük. Whole Foods da bunu taşıyor. Herhangi bir Whole Foods'tan alabilirsiniz. Sadece Sprouts'ta başlattı. Yani, biliyorsunuz, onu kullanıma sunuyoruz. Daha yavaş bir benimseme, ancak ortaya çıkıyor. Biliyorsunuz, her yerde stoklar tükeniyor. Bu ülke genelinde bebek maması bulmaya çalışıyoruz. Ona kısıtlamalar getiriyorlar. Çünkü onlar, yani FDA'nın yeniliği engelleyen bu modası geçmiş düzenlemeleri var. Avrupa formüllerini çiğniyorlar. Geçen sene yasakladılar. Sonra listeria ve bitkiyi düzenlemediler, yönetmeliğe rağmen kuyuyu zorlamadılar, geçen eylülden beri biliyorlardı bu konuyu. Ardından, birkaç ay önce kamuoyunun bilgisi haline geldi. Ve bu kapanmaya yol açtı. Artık formülleri alamıyorsunuz, bu ebeveynlerimizin yaptığı gibi. Bu arada, formülümüzün üstün olmasına rağmen bebek maması olarak reklamını yapamayız.

Huzur – 44:39

Formülümüzü çocuk doktorlarına götürdüklerini söyleyen bazı müşterilerimiz var ve 'Hey, sanırım bunu sekiz aylık çocuğuma vermek istiyorum' diyorlar. Çocuk doktoru, sen ne düşünüyorsun?' Bazı çocuk doktorlarının 'Ah, bu bebeğiniz için iyi' dediğini duyduk. İçerik profiliyle ilgileniyorsanız, bebeğiniz için işe yarayabileceğini düşünüyorsanız , özellikle.

Osmara – 45:04

Çocuk doktorunuza sorun.

Huzur – 45:05

Çocuk doktorunuza sorun ve öğrenin.

Osmara – 45:09

Evet, bu çok iyi. Demek istediğim, az önce tayınlama ve kıtlıklar hakkında konuştuk. Zavallı ebeveynler tedarik sağlamaya çalışıyor. Ve demek istediğim, bu gerçekten korkutucu bir şey.

Huzur – 45:19

Çok üzücü.

Osmara – 45:20

Gerçekten korkutucu şeyler. Yani bu harika. Artık formüle, torbalara, nefeslere, başka bir şey üzerinde çalışıyor musunuz?

Huzur – 45:30

Her türlü işimiz var.

Joe - 45:32

Kızımızla birlikte ürünlerimizi büyütmeye devam edeceğiz. Şimdi üç buçuk yaşında. Yaşlanmaya devam edebilen yürümeye başlayan çocuk atıştırmalıklarına bakıyoruz. Sonunda, lider bir çocuk maması şirketi olmak istiyoruz. Uzun vadede, bebeklerin çok ötesinde yaşlanmaya devam edeceğiz ve bir çocuk maması şirketi olacağız. Şimdilik bebeklere ve daha büyük yürümeye başlayan çocuk segmentine odaklanıyoruz. Temelde koridordaki her şeyin bir yükseltmeye ihtiyacı var.

Huzur – 46:03

Başka birinden almak zorunda olduğum her şey acı verici.

Joe - 46:06

Hepsi, diğer tüm şeylerin tehlikeye atılmış versiyonları. Bu yüzden hepsini düşünüyoruz. Bu gerçekten sadece hangisinin bir sonraki olduğu meselesi. Hangisini değil, sonunda hepsini yapacağız. Geliştirme aşamasında çok şeyimiz var ve her zaman tat test edicilere ihtiyacımız var. Vermek istersen sana bazı prototipler gönderebilirim…

Osmara – 46:24

Getir onu. Burada iki numaralı bebeği pişirmeye çalışıyoruz. Sen devam et. Bu harika. Şirket, marka, misyon ve eğitim konusunda çok iyi bir iş çıkardınız ve bu da diğer sorularımdan biriydi, değil mi? Birçoğumuz sağlıklı beslenme alışkanlıklarıyla büyümediğimiz gibi, seksenlerin ve doksanların çocuklarıyız.Birçoğumuzun gerçekten çocuklarımız için daha iyisini yapmak istediğini hissediyorum, ama belki de kendimiz için en uygun beslenme alışkanlıklarını benimsememiş olabiliriz. Peki ne dersin? Kişisel olarak pek orada olmayan, ancak çocuklarına katı yiyecekler yemeye başladıklarında ve lezzet penceresinin önemini ve tüm bunları aşılamak ve modellemek isteyen ebeveynlere hangi ipuçlarını verebilirsiniz?

Huzur – 47:19

O yattıktan sonra dondurmamızı yeriz. Ebeveynlerin çocuklarını beslemelerine yardımcı olmanın en büyük sorunlarından biri olduğunu düşünüyorum… Bu nedenle, patates kızartması iki yaşından küçük çocuklar için bir numaralı sebzedir. Yani suçtur. Ve neden böyle? Nedenmiş? Biliyorsun, elbette, tatları güzel. Patates kızartması harika, ama aynı zamanda, onları ebeveynlerin kendileri yiyor ve önünüzdeki yiyecekleri çocuklarınızı inkar edemezsiniz. Sağ? Yani, deneyebilirsin, ama bak… Bir de kendi öz değerleri, vücut sorunları, kendi sağlık sorunları ile uğraşan ebeveynler var.

Benim için, bu iyi davranışları çocuğuma modellemek istemem sağlığım için çok uygun oldu, bilmiyorum. Ona tabağımdaki sebzeleri gösterdiğimi, mutfağımızda sebze pişirdiğimizi. Size söyleyeceğim, artık bir anne olduğum için muhtemelen daha sağlıklı besleniyorum. Bilmiyorum. Her zaman oldukça sağlıklıydım.

Joe - 48:34

Hamile olmakla kıyaslandığında sağlıklıydınız…

Osmara – 48:41

Bu en büyük istisna. İlk üç aylık dönemim. Seni bilmiyorum ama o ilk üç aylık dönemde sadece karbonhidrat istedim. Hangi biçim umurumda değildi. Midemin kaldırabileceği tek şey.

Huzur – 48:48

Bunu asla unutmayacağım. Bir gün Joe eve geldi ve masada bir pizza vardı, önümde bütün pizza. Yılda bir pizza yerdim. Yılda bir falan giderdim. Bunların hepsini aldım, çünkü bütün gün yemek yememiştim. Açlıktan ölmek üzere olduğum akşamdı, ama öyleydim, kendimi çok hasta hissettim ve rahat yiyeceklerden başka bir şeyi midem kaldıramadı.

Joe - 49:11

Bu yüzden pratik ipuçları var - sadece satın almaya çalışın, kilerimizde ve mutfağımızda sağlıklı yiyecekler bulundurun, böylece bir restoranda veya bir partide garip yersek veya bir restoranda patates kızartması, tavuk parmakları, her neyse, o kadar da önemli değil. , ancak günden güne olduğu gibi, yalnızca sağlıklı yiyecek seçeneklerimiz var. Mutfakta her şeyi yapabilirsin. Yiyebilirsin çünkü hepsi sağlıklı. Dediği gibi, eğer abur cubur yiyeceksek ya da yemek yiyeceksek, bunu ondan hemen uzakta yapın. Bunu yaptığını görmesine izin verme. Üç yaşında olduğu bu günlerde, her zaman bir şeker tartışması var. Sürekli şeker istiyor. Sanki, şeker kuralından önce bu proteine ​​sahibiz, bunun bizim koyduğumuz bir kural olmadığını açıklamıştık. Bu bir kuraldır. Vücudumuz buna sahip.

Biliyorsunuz ki vücudumuzun dediği gibi proteinsiz şeker tüketmezseniz hastalanabilirsiniz. Olmaya eğilimli olabilirsiniz, bu sizin için iyi değil. Bu yüzden ona bu sonuçları anlatıyoruz. Doğum günü partisine gitmeden önce sosisli sandviç yeme konusunda çok net.

Huzur – 50:10

Birçok doğum günü partisi yaptık.

Joe - 50:13

Yemek yemenin, kutlamanın ve grubun bir parçası olmanın bir yolu var. Daha sonra o korkunç şeker kazasıyla karşı karşıya kalmayız.

Osmara – 50:27

Ve sen ona seçimlerin sonuçlarını anlamayı öğretiyorsun ki bu harika. Sanırım bunu da benimseyeceğim. Yani siz karı kocasınız. Birlikte ebeveynlik yapıyorsunuz. Siz iş ortağısınız. Biri olarak - kocam benim de iş ortağım. Çalışıyoruz, özellikle pandemiden bu yana, artık çoğunlukla evden çalışıyoruz.Siperde olan ve tüm bu farklı şapkaları takan ama hepsi bir arada olan diğer ebeveynler için ne gibi ipuçlarınız var, bunu nasıl yapıyorsunuz?

Joe - 51:10

Birlikte çalışan ebeveynler için bir destek grubu oluşturmaktan bahsetmiştik, ancak birkaç yıldır bunu yaparken öğrendiğimiz birkaç şey var. Ne zaman iş hakkında konuşulacağı ve ne zaman iş hakkında konuşulmayacağı büyük bir zorluktur. İş yerinde her zaman konuşmak kolaydır. Sahip olduğumuz kurallardan biri yatakta çalışmaktan bahsetmemek. O sırada kuralı çiğneriz, ancak en azından birimiz 'Hey, yataktayız, iş konuşması yok' diyebilir. Sürdürmeyi başardık, haftalık bir randevu gecesi için deniyoruz. Tabii ki, haftalık olmuyor. Haftalık olarak denersek, en azından haftada iki veya üç kez olur. Bazen sabit bir bebek bakıcısı gibi her Cuma gecesi bir bebek bakıcısı bulmaktan bahsediyoruz. Dışarı çıkmamız gerektiği gibi, temelde bir bebek bakıcımız olmalı. O noktaya gelmedik, ama bu, randevu gecesi geçirmenin bir yolu olabilir. Gideceğimiz yere giderken arabada iş hakkında konuşmak, tıpkı son şeyleri tartışmak gibi.

Her zaman yanımızda koçlarımız veya danışmanlarımız oldu. Sanki tek başına yapamazsın. O seanslar için adını verdiğimiz bok listesini, az önce yaptığımız şeylerin listesini kaydettik. Sadece bazılarının önünde konuşmalar yapıyoruz. Hiçbir şey yapmıyorlar ama sanki biz daha profesyoneliz.

Huzur – 52:31

sorumlu.

Joe - 52:32

Ortak çalışma alanlarına gitmeye başladık veya bir ofis açtık çünkü ofiste kanepede olacağımızdan, tetikleneceğimizden veya kavga edeceğimizden daha profesyoneliz. Yani bunun gibi küçük şeyler var.

Huzur – 52:47

Kararı kimin vereceğini öğreniyoruz. Bu ikimizin birlikte vermesi gereken bir karar mı? Bir anlaşmaya varmamız gerekiyor yoksa bu benim vereceğim bir karar mı yoksa önceden karar vermek gibi onun vereceği bir karar mı? Oh, bu bir operasyon meselesi. Bunu yapacağım. Aslında ihtiyaç duymadığımız yerleri bulmak. Siz bir annesiniz, biz ebeveyniz. Önemli olmayan gereksiz tartışmalara ayıracak vaktimiz yok. Bu kesin şeyle ilgili bir karar vermesi için ona güvenirsem, sadece 'Sana güveniyorum' gibi olacağım. Sadece git anla. Umurumda değil.' Biliyorsun, sadece, hadi devam edelim. Bunu yapmanın bir yolu bu. Daha zor tartışmaları, gerçekten ikinizin de gerçekten karar vermeniz gereken ve gerçekten üst düzey stratejiye sahip olmanız gereken, her ikinizin de hem fikir olmanız hem de işlerin günden güne nasıl yürüdüğüyle tamamen uyumlu olmanız gerekenler için tutun.

Joe - 53:37

İş ilişkisinin kişisel ilişkiye zarar vermesine izin vermemeye kararlı olmalısınız. Kişisel ilişki temeldir ve birlikte iş hayatında elde edeceğimiz herhangi bir başarı, sahip olduğumuz güçlü bağdan gelecektir. Bu onu incitmeye başlarsa, sanki bitmiş gibi, buna değmez. O temelden ve kaya olmaktan gelecek.

Huzur – 54:06

Bu, randevularımıza gittiğimizde Della ile konuştuğumuz bir şeydi çünkü onun ne zaman olduğunu asla unutmayacağım, belki iki buçuk gibi. Ampul yandı. Hayır, aslında sanırım üç yaşındaydı, randevuya gittiğimizde onu almamayı seçtiğimizi fark etmeye başladığında ampul beyninde yandı.

Ve o, beni almıyorsun gibi. Hayır, benim için gerçekten zordu. Birlikte randevuya çıkmamızın ne kadar önemli olduğunu ona açıklamamız gerektiğini fark ettik. Onunla çıkıyorum ve o da onunla çıkıyor, değil mi?

Joe – 54:30

Büyükbaba ve büyükanneye bire bir kavramı. Sanki fikri anlamış gibi. Bu yüzden haftalık bir randevumuz var - onunla haftalık bir randevum var. Serenity'nin onunla haftalık bir randevusu vardır.

Huzur – 54:50

Oyun alanına gidiyoruz.

Osmara – 54:48

Evet. Herkes kaliteli zamanını alır. Ah, buna bayılıyorum. Görünüşe göre siz gerçekten oynuyorsunuz, birbirinizin güçlü ve zayıf yönlerini gerçekten biliyor ve farkındaymışsınız gibi ve bunu onurlandırıyorsunuz. Bence bu, sonuçları ne yarattığınız ve burada yaptığımız bu küçük sohbette bile nasıl göründüğünüz açısından açık. Bu harika.

İşleri toparlamak harika. Serenity'ye ve sana bir soru sormak istiyorum, Joe.Serenity'ye göre sen, bir girişimci arkadaşın, annen, eşin, kadının, kendinsin, değil mi? Sanki maneviyat gibi ya da sadece kendi kendine bağlantı gibi, her neyse onun bir parçası varmış gibi. Nasılsın, dengeli demek istiyorum ama belki de dengeli değil. Tüm bunlarla nasıl akıyorsun? Bu yolculukta nasıl, neler öğrendiniz?

Huzur – 55:52

Benim tavsiyem, ve bence ebeveynliğin amacı ve insani, varoluşsal bir bakış açısı birdir. Çocukluk yaralarınızı yeniden gözden geçiriyorsunuz ve sonunda artık bir yetişkin olduğunuz için onları farklı bir şekilde hissedebileceğinize karar veriyorsunuz. İkincisi, bence dediğin gibi, denge, yaptığın her şeyde dengeyi sağlamaya çalışmaktır. Çok fazla çalışmaya başladığımda, bu yolu kenara çekip biraz daha evde ya da çoğunlukla kendimle vakit geçirmem gerektiğini biliyorum. Bence anneler için kişisel bakım, muhtemelen çoğu anne için en büyük sorunumuz. Aslında biliyorum, sadece takvimime ayırdım. Tüm günüm takvimimle geçiyor, Della'yı okula götür, bu toplantıya git, saçını kestir, tüm bunları yap. Ayda bir kez ayırırsam takvimime bakarım, antrenmanlarımı yaparım. Randevularımı Joe ile ayırtırım. Tarihlerimi kızımla birlikte ayırttım. Diş hekimi randevularımı ve masajımı ayarlıyorum ve her ay masaj yaptıracağım. Ah evet, ve akupunktur. Sağ. Öyleyse, Ve hesap verebilirlik. Bu randevulara gitmeliyim çünkü o zaman planlandı. Bundan geri adım atmak gibi bir niyetim yok. Benim için, kendimi bana söz verecek ve tamamen farkında olduğumu bilecek kadar nasıl sevebilirim? Beynim biliyor değil mi? Sakin, dengeli ve sağlıklı bir durumdaysam harika bir anne olacağım ve harika bir işveren olacağım. Benim görevim gerçekten bu. Bebeklerin daha sağlıklı olmasına yardımcı olmak benimle başlar. İniş çıkışlarım olan bunu unutursam, değil mi?

Buradayız ve altı yıl oldu ve çılgın koşuşturmalar yaşadık ve bebek zamanımız oldu. Sağ? Ama olabileceğim en yaratıcı, en problem çözücü ve en iyi yöneticinin her zaman beni ilk sıraya koyduğumda geldiğini biliyorum.

Osmara – 58:02

Bunu sevdim. Bunu paylaştığın için teşekkür ederim. Ve bu konuda kasıtlı olmak. Siteyi açmamın nedeni annelerden çok fazla kişisel bakım desteği görmememdi. Ve söylediğin şey çok doğru, değil mi? Önce kendi oksijen maskemizi sonra başkasınınkini takmamızı söylemelerinin bir nedeni var. Yani kesinlikle.

Joe, yani bu röportajda bunu paylaşmadın ama seni kontrol ederken, üniversitede otistik olduğunu keşfettiğini öğrendiğimde gerçekten şaşırdım. Sağ?Aslında, spektrumda olduğu teşhis edilen çocukları olan epeyce ebeveyn tanıyorum ve gerçekten çocukları için iyilik yapmak istiyorlar ve onları gerçekten desteklemek istiyorlar. Bu yolda yürüyen birinden, çocuklarını desteklemek için daha iyi yollar arayan ebeveynlere ne tavsiye edersiniz?

Joe - 59:10

Teşekkür ederim. Bu harika bir soru. Bence ilk şey, otizme yönelik tutum, tedavi edilmesi veya iyileştirilmesi gereken bir hastalık olmadığıdır. Otizmin sıcak bir aşırı tıbbileştirilmesi var. Gerçekten bir oryantasyon olduğunda, harika hediyelere sahip dünyayla etkileşim kurmanın bir yolu, beraberinde gelen pek çok gerçekten güzel hediye. Ayrıca çok güçlü meydan okumalar, biliyor musun? Ebeveynler veya çocuklar için ve hatta yetişkinler olarak bizler için pek çok zorluğun ne kadar zor olabileceğini en aza indirmemeyi taahhüt etmiyoruz. Bunu bir sakatlık veya hastalık olarak düşünmememin nedeni, var olan her zorluk için diğer tarafta bir süper gücün bulunmasıdır. Gerçekten dengeliyor. Bu çocuklara ebeveynlik yapmak, bu hediyeleri nasıl vurgularız? İlgi alanlarını gerçekten nasıl besleriz ve ardından zorlukları azaltmalarına nasıl yardımcı oluruz? Ama onları kırılmış gibi hissettirecek bir şekilde değil. Seni zavallı şey. Ah, sen hastasın.

Veya bu terapiye ihtiyacınız var ve bunlar otistik olduğunuz için sizin için daha zor olan bazı şeyler. Ebeveynleri otizm hakkında da çok konuşmaya teşvik ediyorum, böylece utanılacak bir şey olmasın. Bunda gizli bir şey yok. Onlara bunun hakkında konuşmayı öğretin ve insanlara otistik olduklarını söyleyin. Buna ihtiyacım var çünkü bu benim için daha zor. Bunda gerçekten iyiyim çünkü otizmliyim. Hediyeleri gerçekten vurgulamak, zorlukların hafifletilmesine yardımcı olmak, bir tür lanetin otizmi gibi acıma veya kurban zihniyetinden kaçınmak gibi. Tıpkı farklı bir ırktan bir çocuğu evlat edinmeniz gibi, bu onlar için tuhaf bir deneyim olacak. Veya alternatif cinsellikleri veya farklı cinsiyetleri olan çocuklar. Onlarda düzeltilecek bir şey yok. Farklı olan insanlar için sadece zor bir dünya. Buna şefkat duymak, onları o dünyaya hazırlamaya yardımcı olmak.

Aynı zamanda onları tam olarak oldukları gibi sevdiğinizi açıkça belirtirken, onları destekleyecek ve kullanmalarına izin vereceksiniz. Otistik çocuklar için, çünkü aynı şeyi uzun süre yapmak istiyoruz. Mesela, içine girdiğimiz şeyin içindeyiz. Bazı ebeveynler bunun çok fazla olduğundan endişeleniyorlar. Hayır, çok fazla değil gibiyim. Mesela bıksınlar. Bundan bir kariyer yapmanın bir yolunu bulacaklar. İçinde yaratıcı olmanın bir yolunu bulacaklar. Ya onlara daha fazlasını verin. Ekonomimizin ihtiyacı olan uzmanlardır. Bir şeyde gerçekten iyi olan insanlar. Çocuklar bunun için ayarlanmadı. Onlara sadece her şeyden biraz iyi olmaları gerektiği söylendi, ki asla olamayacaklar. Hiç matematik yapamadım, benim için korkunç. Bazı otistik çocuklar matematikte dahidir. Sağ. Sadece bağlıdır. Ben bir oyuncuydum. Bütün gün sahnede olmak istiyordum. Annem bunu yapmama izin vermek için elinden geleni yaptı. Şimdi Serenity Kids'in satış ve pazarlamasını yönetiyorum. Sağ. Bir yol buldum.

Osmara – 01:01:57

Bayıldım. Siz çok iyi bir çiftsiniz. Seninle konuşmak büyük bir zevkti. Bizim için hazırladığınız diğer şeyleri dört gözle bekliyoruz ve bu kısa yıllarda başardığınız her şey için gerçekten tebrikler. Başka neler yaptığınızı görmek için sabırsızlanıyorum.

Joe – 01:02:16

Evet. Teşekkür ederim. Anneler için yaptığınız her şeyi takdir edin.

Osmara – 01:02:20

Sağolun beyler. Elbette. Bu, oturumumuzu sonlandırıyor ve yakında sizinle konuşmayı umuyoruz. Hoşçakal.

Mülakat Kaynakları

Temiz Etiket Projesi:

https://cleanlabelproject.org/

TED konuşma:

https://www.ted.com/talks/allan_savory_how_to_fight_desertification_and_reverse_climate_change?language=en

Yeri Öp:

https://kissthegroundmovie.com/

Lily Nichol'un Hamilelik İçin Gerçek Yiyecekleri:

https://realfoodforpregnancy.com/

Rebecca Fett'in Doğumdan itibaren Beyin Sağlığı:

https://brainhealthfrombirth.com/

Arkadaşlarınla ​​Paylaş: